Xphone.cz

Volání

Mohu si sám přidat další telefonní číslo pod již existující účet ?

Přidání dalšího telefonního číla pod již existující účet je samozřejmě možné, ale toto číslo Vám můžeme zřídit pouze my, a to na základě Vaší žádosti.

Když mi někdo zavolá, jakou sazbu bude platit ?

Vaše telefonní číslo je standardním telefonním číslem pevné sítě. Pokud Vám bude někdo volat, bude hradit stejnou částku jako při běžném volání na pevnou síť.

[ nahoru ]

Jaká čísla mohu volat ?

Můžete volat jakákoliv čísla, která máte povolena. Seznam povolených směrů naleznete a případně upravíte na zákaznickém portálu. Pokud Vám telefon hlásí, že vytáčíte chybný formát čísla a vy se domníváte, že číslo je správné, kontaktujte nás.

[ nahoru ]

Uvidí volající moje číslo ?

Ano, uvidí, pokud službu nenastavíte jinak. Pokud nechcete aby volající viděl Vaše telefonní číslo, můžete buď takto nastavit výchozí chování Vaší linky, a to na zákaznickém portálu. Pokud si přejete, aby se číslo nepřeneslo pro jeden konkrétní hovor, vytočte před volaným číslem kód #31# .

Vaše telefonní číslo bude stále přístupné pro služby identifikace zlomyslného volání a složkám, které jsou zapojeny v integrovaném záchranném systému.

[ nahoru ]

Mohu své hovory přesměrovat na jiné číslo ?

Ano, můžete. Můžete nastavit podmínky přesměrování (obsazeno, nedostupný, nepřijímá, přesměrovat vždy) a také cíl přesměrování (telefonní číslo, hlasová schránka). Zároveň můžete nastavit, jestli se volaný dozví o tom, že je hovor přesměrován a případně i kam je přesměrován. Na cílovém čísle se přesměrovaný hovor indikuje obvykle ikonkou šipky a jako číslo se zobrazí buď číslo Vaší linky nebo číslo volajícího, dle Vašeho nastavení. Nastavení přesměrování je možné na zákaznickém portálu.

[ nahoru ]

Je možné zaznamenávat obsahy hovorů ?

Ano, jedná se o doplňkovou službu. Službu je možné aktivovat na zákaznickém portálu. Zároveň nastavíte dobu, po kterou si přejete uchovávat archív hovorů (30-120dní). Obsahy hovorů jsou dostupné v krátkém čase od ukončení hovorů, a to přímo na zákaznickém portálu ve výpisech hovorů, ve formátu MP3.

[ nahoru ]

Mohu probíhající hovor přepojit ?

Ano, jedná se o službu přepojení hovoru která je součástí balíku služeb IP Centrex, které jsou určeny pro firemní zákazníky.

Administrátor služeb IP Centrex může nastavit, zda je možné přepojení jen v rámci firmy, skupiny nebo i na externí čísla.

Bližší informace má k dispozici administrátor hlasových služeb ve Vaší společnosti.

[ nahoru ]

Je možné hovor přidržet ?

Ano, hovor můžete přidržet. Druhá strana během přidržení uslyší hudbu a je informována na displej svého telefonu o přidržení.

Přidržení aktivujete na IP telefonu přímo z menu (Pridrz-Propoj), na analogovém telefonu je možné využít tlačítko "R", případně "FLASH". K hovoru se poté vrátíte zavěšením, Váš telefon začne vyzvánět a po vyzvednutí jste spojeni s původním volajícím.

[ nahoru ]

Je možné identifikovat volání ze skrytého čísla ?

Pokud je toto volání pro Vás obtěžující, je možné jej identifikovat. Identifikace je možné po přihlášení na zákaznický portál ve výpisech hovorů v okně Detaily hovorů, které je dostupné pod ikonkou lupy.

Identifikace zlomyslného volání je služba zpoplatněná dle ceníku.

[ nahoru ]

Nabízíte hlasovou schránku ?

Ano, nabízíme funkci hlasové schránky. Hlasovou schránku ovládáte plně přes zákaznický portál. Zde nastavíte Vaše uvítání, podmínky přesměrování do schránky, zda chcete poslat emailem jen upozornění na novou zprávu nebo celou zprávu.

[ nahoru ]

Nabízíte faxovou schránku ?

Ano, nabízíme Vám funkci faxové schránky. Faxová schránka je virtuální fax, který je aktivní na speciálním čísle. Tento Vám můžeme zřídit pouze my na základě Vaší žádosti. Na tomto čísle, pokud Vám na něj někdo pošle fax, je fax přijat a je Vám zpřístupněn. Zároveň Vám o nově došlém faxu můžeme emailem informovat, případně Vám jej můžeme v příloze zaslat. Tato nastavení provedete na zákaznickém portálu.

[ nahoru ]

Copyright © 2005-2024 RPNET s.r.o.