Xphone.cz

Dobíjení, platby kreditu

Jak dobít účet

Nabízíme Vám 2 možnosti pro dobití Vašeho účtu:

  • platba platebním příkazem na náš bankovní účet Maestro MasterCard
  • platebním příkazem Maestro MasterCard

Podrobnosti o jednotlivých způsobech dobití naleznete po přihlášení na zákaznický portál v sekci Dobíjení.

[ nahoru ]

Jak získat fakturu - daňový doklad

Daňový doklad za provedená dobití je Vám vystavován automaticky současně s napárováním Vaší platby a dobitím Vašeho účtu. Současně je Vám doklad zaslán ve formátu PDF na Váš email, případně na fakturační email uvedený u Vašeho účtu.

Pokud jste fakturu nedostali emailem a dobití proběhlo, rozhodně to není tím, že bychom Vám ji zapomněli poslat, ale spíše k Vám nedorazila z technických důvodů. Faktura bude po dobití dostupná po přihlášení na zákaznický portál.

Faktura ve formátu PDF, kterou si stáhnete z emailu splňuje všechny zákonné náležitosti daňového dokladu. Zákon nevyžaduje, aby na faktuře byl podpis či razítko strany, která doklad vystavila.

[ nahoru ]

Zaplatil jsem pod chybným variabilním symbolem

Pokud byla platba připsána na náš účet, tak se nic zásadního neděje. Zavolejte nám a pomůžeme Vám vzniklou situaci vyřešit. Upozorňujeme Vás však, že pokud byla platba připsána jinému zákazníkovi a ten již částku provolal, nemáme prostředky pro vyřešení situace jinak, než nesprávně dobitého zákazníka požádat o vrácení částky. Pokud platba nebyla připsána nebo nebyla částka provolána, transakci stornujeme a platbu zrealizujeme správně na Váš zákaznický účet.

Během hovoru budeme potřebovat, abyste měli připraveny informace o reálně provedené platbě, např. z výpisu z bankovního účtu.

Chápeme, že se každý může zmýlit, ale zároveň nemůžeme ručně párovat všechny platby, proto Vám při opakovaných dohledáváních budeme nuceni účtovat náklady související s dohledáním a ručním zpracováním platby. Děkujeme za pochopení.

[ nahoru ]

Zaplatil jsem, ale dobití neproběhlo

Zkontrolujte všechny platební informace (číslo účtu, variabilní symbol). Pokud jste zaplatil pod chybným variabilním symbolem, ale na správné číslo účtu, postupujte dle návodu zde. Pokud je chybně uvedeno číslo bankovního účtu, kontaktuje svou banku. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, od platby již uplynula delší doba (3 pracovní dny od platby převodem, 2 hodiny od platby v eBance) a platba stále není připsána, konzultujte situaci se svojí bankou.

V našem systému se platby párují automaticky, pokud jsou tedy uvedeny správně platební informace, není možné abychom na Vaší platbu "zapomněli". Proto nás v případě pochybností kontaktujte a my Vám pomůžeme s řešením vzniklé situace.

[ nahoru ]

Jak zjistím svůj kredit ?

Kredit zjistíte buď přihlášením na zákaznický portál nebo z Vašeho telefonu a to buď na displeji (IP telefon) nebo vytočením kódu *101

[ nahoru ]

Dobil jsem účet, ale kredit se připsal menší

Ano, to je v pořádku, konkrétně je zde 21% rozdíl DPH. V okamžik dobití vzniká zdanitelné plnění, je Vám vystavena faktura na které je uvedena částka bez DPH - ta je připsána na Váš zákaznický účet. Všechny pohyby na účtu jsou již bez DPH.

[ nahoru ]

Copyright © 2005-2024 RPNET s.r.o.