Základní služby jsou stejné jako u služeb pro domácnosti.
Služby pro firemní zákazníky jsou uzpůsobeny potřebám firemního sektoru. Většina služeb je do velké míry konfigurovatelná. Současně se neomezujeme jen na poskytování služeb dle naší nabídky, ale dokážeme na základě zájmu implementovat služby zcela na přání našeho zákazníka (například systémy IVR a jiné).
Uvnitř Vaší firmy voláte zkrácenými kódy, např. 11 nebo 241. Pokud Vám volá Váš kolega z firmy, na displeji telefonu vidíte zkrácené číslo jeho linky a jeho jméno.
Služba je dostupná pro linky se službou IP Centrex.
Volaná strana může hovor přepojit. Existují 2 druhy přepojení:
Pokud není hovor do stanové doby (např. 30s) přijat, vrací se hovor na linku, která přepojení iniciovala. Během přepojení slyší volající hudbu.
Služba je dostupná pro linky se službou IP Centrex.
Jedno telefonní číslo může vyzvánět na více linkách zároveň.
Služba je dostupná pro linky se službou IP Centrex.
Pokud ve vedlejší kanceláři (v zadané skupině) vyzvání telefon, může jej přijmout Váš kolega vytočením kódu skupinového převzetí.
Služba je dostupná pro linky se službou IP Centrex.
Na stanovených linkách je možné provádět záznamy všech hovorů. Záznamy jsou dostupné ve formátu MP3 na zákaznickém portálu. Služba je zpoplatněna měsíčním paušálem a ten závisí na době, po kterou jsou záznamy archivovány.
Archivace 1 den: | 49 Kč / měsíc |
Archivace 1 měsíc: | 99 Kč / měsíc |
Archivace 3 měsíce: | 179 Kč / měsíc |
Archivace 1 rok: | 249 Kč / měsíc |